שרון מדר רימון, בוגרת התכנית לתואר ראשון בעיצוב תעשייתי מכליל, החוג ע"ש דן לעיצוב יצירתי למין האנושי, במרכז האקדמי הרב תחומי ירושלים, היא מעצבת חווית משתמש בכירה בחברת Fullpath הישראלית המתמחה בפתרונות דיגיטליים לתעשיית הרכב האמריקאית. בכתבה של יובל סער באתר פורטפוליו "העולם הזה", מדר רימון מסבירה כיצד Fullpath עוזרת ליותר מ-1,300 סוכנויות רכב בארה"ב למכור רכבים בצורה יעילה יותר באמצעות פלטפורמה המאגדת מידע מפוזר ממערכות שונות לתמונה אחת מקיפה על כל לקוח.

החברה, שהוקמה ב-2015, עובדת בשוק הרכב האמריקאי המוערך ב-3 טריליון דולר עם סוכנויות שלא התאימו עצמן לעידן הדיגיטלי. המוצר מספק ללקוחות ניקוד ללקוחות פוטנציאליים, סיכומי בינה מלאכותית על פעילות הלקוחות, והצעות מותאמות אישית לכל רכב ולקוח. מדר רימון, בת 39, עברה מעיצוב תעשייתי לעיצוב דיגיטלי לאחר לימודים ב-Create, ולפני הצטרפות ל-Fullpath עבדה חמש שנים בקריאייט סטודיו. היא רואה בעצמה "אשת מוצר" הבוחנת לא רק את ה"איך" אלא גם את ה"למה", ומדגישה את החשיבות של שימוש נכון בבינה מלאכותית כמשאב מסייע ולא כתחליף לחשיבה אנושית.

האתגר העיקרי הוא לגרום לסוכנויות לפתוח את הפלטפורמה יום יום, מה שמחייב ערך גבוה ומיידי למשתמש. החברה מוציאה עדכונים כמעט כל שבוע במטרה להוביל את התעשייה ולהציע פתרונות חדשניים ומהירים.