ניתן לפנות ולשלוח קורות חיים למחלקת משאבי אנוש ב: cv@jmc.ac.il

  • למרכז האקדמי הרב תחומי ירושלים (מכללת הדסה לשעבר) דרוש/ה נציג/ת מרכז מידע

    תיאור תפקיד: 

    ·       מתן מידע טלפוני על המכללה ושירותיה

    ·       מתן מידע על חוגי הלימוד השונים ותנאי הקבלה

    ·       תיאום פגישות ייעוץ ליועצי הלימודים

    ·       ביצוע שיחות שיווק

    ·       המשרה יכולה להתאים גם לחיילים משוחררים עם התחייבות לשנת עבודה

    ·       מרכז קטן ואינטימי, סביבת עבודה צעירה ונעימה

     

    דרישות:

    ·       ניסיון בשיווק או מכירות או שימור לקוחות- יתרון

    ·       ניסיון בשירות לקוחות- יתרון

    ·       ניסיון בשיווק במסגרת אקדמית-יתרון

    ·       ניסיון בעבודה במוקד טלפוני- יתרון

    ·       יכולת לקשר בין צרכי המתעניין, נתוניו ורצונותיו ובין צרכי המכללה והאפשרויות הקיימות.

    ·       יכולת לעבוד בשיתוף פעולה מלא בצוות

    ·       אדיבות, סבלנות והבנה של תהליכי שיווק ומכירה

    ·       עבודה קודמת עם תוכנות שיווק לניהול פונים- יתרון

    ·       עברית ברמת שפת אם-חובה

    ·       דובר/ת צרפתית- יתרון

     

    ·       המוקד פתוח בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:30. העבודה במשמרות של 8.5 שעות.

    ·       כפיפות ארגונית: ראש מרכז המידע, הייעוץ ושימור מועמדים

    ·       תחילת עבודה: מיידי

    ·       היקף משרה: מלאה

     

    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל cv@jmc.ac.il

    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • תיאור התפקיד:

    • תמיכה סיוע למשתמשים במגוון אמצעים: בטלפון, במחשב ובהשתלטות מרחוק.
    • הדרכת משתמשי קצה לרבות הדרכות פרונטליות וכתיבת מדריכים למשתמש בתוכנות ייעודיות.
    • התקנת מערכת הפעלה, יישומים, חיבור לרשת ופתרון תקלות ובעיות.
    • הגדרת מדפסות, תפעול, וטיפול בתקלות.
    • מתן שירות ומענה שוטף למחלקות השונות במכללה, יישומי אופיס ויישומים מגוונים אחרים בשימוש במכללה.
    • הפצת תוכנה למעבדות מחשב, הגדרה תפעול ופתרון תקלות.

    תיאור התפקיד:

    • טכנאי/ת מומחיות במחשבים עם ניסיון בסביבת רשת של מיקרוסופט.
    • ניסיון בהדרכת משתמשים.
    • שליטה טובה מאוד במערכת אופיס: וורד, אקסל.
    • יכולת פתרון תקלות חומרה ותקלות תקשורת.
    • יכולת לימוד עצמית של מערכות באמצעות מדריכים כתובים והתנסות.
    • דייקנות, שימת לב לפרטים.
    • תודעת שירות גבוהה.
    • יחסי אנוש מעולים.
    • יכולת עבודה בלחץ.
    • יכולת עבודה עצמאית.
    • עברית – רמה גבוהה.
    • אנגלית - רמה גבוהה.

     

    כפיפות ארגונית: מנהל צוות תמיכת משתמשים

    היקף משרה: 100% משרה

    תחילת עבודה: מידי

     

    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל cv@jmc.ac.il

    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד ומנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד

  • אחריות כוללת לתפקוד אדמיניסטרטיבי ומנהלי תקין של יחידה ארגונית/חוג במרכז האקדמי הרב תחומי ירושלים

    תחומי אחריות ומטלות במסגרת התפקיד:

    • אחריות על מערכת השע ות של תואר ראשון ותואר שני.
    • אחריות להכנת לוח בחינות ופרסומו, לסטודנטים ומרצים.
    • קשר עם ממשקים נוספים כגון– ועדת משמעת, ועדת גמול הצטיינות, מערכות שעות ולוחות מבחנים בקמפוס שטראוס
    • טיפול בתהליך קליטת מרצים מול מחלקת מש"א.
    • הפקת דוחות, מכתבים, ריכוז נתונים והפצת נהלים.
    • ריכוז נתונים, חומרים והפקת דו"חות לקראת ישיבות ופורומים שונים בחוג, לרבות ועדות הוראה, כתיבת פרוטוקול, מעקב ויישום החלטות.
    • הכנת מצבת החוג, שיבוץ מרצים ומעקב שוטף אחר תקציבי החוג.
    • תיאום ושיבוץ כיתות לימוד בהתאם למערכת השעות.
    • טיפול בשיבוצי סטודנטים לקורסי הלימוד, לרבות תכניות חלקיות ו קורסי בחירה.
    • טיפול בבחינות וציוני בחינות על כל היבטיו.
    • טיפול בדוחות לרבות דוחות בודקי תרגילים ומבחנים
    • הכנת בקשות זכאות לתואר, הגהת תעודות גמר וציונים.
    • קליטת מסמכים של אנשי סגל החוג, מעקב ודיווח אחר היעדרויות ושיעורי השלמה.
    • מטלות נוספות במסגרת התפקיד.

     

    דרישות התפקיד:

    • תואר אקדמי מוכר על ידי המל"ג - דרישת סף
    • דיסקרטיות, אחריות, יכולת עבודה עצמאית ויצירתיות בפתרון בעיות.
    • כושר ארגון ויכולת עמידה תחת לחץ ועמידה בלו"ז קשיח.
    • שליטה בסביבה ממחושבת.
    • תודעת שרות גבוהה.
    • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
    • יכולות ניסוח בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.
    • אנגלית - ברמה טובה.


    כפיפות ארגונית: מנהלת מנהל חוגים ולימודי חוץ ובתאום מלא עם ראש החוג
    היקף המשרה: משרה מלאה
    תחילת העסקה: מיידית

    החלפה לחל"ד

    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל: cv@jmc.ac.il

    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד