בתחילת חודש דצמבר, השיק בית הספר לניהול צ'אט חדש, שיספק לסטודנטים מענה מיידי 24/7 לשאלות שוטפות הנוגעות ללימודים. הצ'אט החדש, נועד לייעל את השרות ולהקל על הסטודנטים את אופן קבלת המידע, ללא צורך בהמתנה למענה במייל מרכזות בית הספר.
באמצעות הצ'אט הסטודנטים יכולים לקבל תשובות מהירות בנושאים כגון: מידע אקדמי שוטף, פרטים על קורסים, מערכת שעות ודרישות קדם, הנחיות ותמיכה בתהליכים מינהליים, קישורים שימושיים ופתרונות מיידים לנושאים חוזרים, מידע על לוח מבחנים, מידע על יועצות אקדמיות, אופן יצירת הקשר עם ראשי מסלולים, זכויות משרתי המילואים ועוד.
ד"ר איריס יפה, ראש בית הספר לניהול, שגם יצרה את הבוט מדגישה: "מעבר לכך, שמתן שרות זמין ומהיר יותר עבור הסטודנטים הוא חשוב לנו, יש חשיבות מבחינתי גם לכך, שסטודנטים לניהול יראו כיצד בחיי הארגון אפשר להתייעל באמצעות בינה מלאכותית ולרתום את הטכנולוגיה כדי "לשחרר צווארי בקבוק" בנקודות בהן קיים עומס רב על המערכת. נתנו למספר סטודנטים להתנסות בשיח אל מול הבוט החדש והתגובות היו נלהבות מאד".