ניתן לפנות ולשלוח קורות חיים למחלקת משאבי אנוש ב: cv@jmc.ac.il

  • למרכז האקדמי הרב תחומי ירושלים דרוש/ה רכז/ת עלייה

    למרכז האקדמי הרב תחומי דרוש/ה רכז/ת עלייה לעבודה משמעותית, מגוונת ודינמית, הכוללת ליווי סטודנטים עולים בנושאים מינהליים במסגרת "תוכניות עליה" של משרד הקליטה, בשלבי תהליך ההשתלבות בלימודים אקדמיים, וכן במהלך שנות הלימודים.

    תחומי אחריות ומשימות במסגרת התפקיד:

    • אחריות על תהליך גיוס סטודנטים לשנת הלימודים הבאה, בשיתוף הסגל האקדמי בחוג והמינהל לסטודנטים עולים במשרד הקליטה, מעקב אחר מימוש ההרשמה עם מינהל הסטודנטים במרכז האקדמי.
    • מעורבות גבוהה בתהליך השיווק לתכנית, השתתפות וגיוס בירידי לימודים, עבודה מול מחלקת שיווק במכללה לגבי ערוצי פרסום ותכנים.
    • קשר שוטף עם מנהל הסטודנטים במרכז האקדמי – תרגום מסמכים (תעודות, בגרויות), עדכוני פרטים, מעקב אחר נתונים חסרים ובעיות קליטה מנהליות, טיפול בכרטיסי סטודנט.
    • הכנת סטודנטים לתחילת הלימודים – שיחות עם הורים, תיאום טיסות ולינה, ארגון מבחני קבלה ולוגיסטיקה נלווית תמיכה אדמיניסטרטיבית.
    • סיוע לסטודנטים בהיכרות עם המערכות האקדמיות (Orbit, Moodle): עזרה ברישום, גישה לקורסים, הנפקת אישורים, סיוע ברישום לקורסים ובחינות.
    • ליווי אישי לסטודנטים בעניינים שאינם לימודיים – סיוע בבנק, דיור, קופת חולים, מסמכים אישיים וכו'.
    • מעקב אחר תהליך הטיפול בנושאי כספים וגבייה עם מינהל הסטודנטים ומחלקת שכר לימוד – ניהול הוראות קבע, בירור סטטוס תשלומים, מעקב אחר התחייבויות משרד הקליטה.
    • עבודה שוטפת מול מדריכים, צוות משרד הקליטה, וחונכים.
    • סיוע בשירותי מרכז אתגרים – איתור חונכים, מתן מענה לדוברי שפות זרות.
    • עבודה שוטפת מול צוות ההוראה בעברית – ריכוז משמעת, ליווי מבחני עברית, אולפן קיץ.

    דרישות התפקיד:

    • עברית וצרפתית ברמה גבוהה – יתרון לדוברי אנגלית
    • אוריינטציה שירותית גבוהה, יחסי אנוש מעולים.
    • יכולת עבודה עצמאית וריבוי משימות, סדר וארגון.
    • ניסיון בעבודה עם עולים/סטודנטים ומחוייבות לקליטת עליה יתרון.

     

    כפיפות ארגונית: מנהלת המשרד הבינלאומי

    היקף המשרה: חצי משרה, העסקה שעתית

    תחילת העסקה: מיידית

     

    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל cv@jmc.ac.il

    התפקיד
    מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • למרכז האקדמי הרב תחומי ירושלים דרוש/ה רכז/ת תנאי העסקה סגל אקדמי - החלפה לחל"ד

    תיאור תפקיד:

    • טיפול בכל שלבי העסקת הסגל האקדמי במכללה: קליטה, עדכון תנאי העסקה, הדרכות, השתלמויות ותהליך סיום העסקה על כל היבטיו.
    • אחריות על עדכון פרטי עובד במערכת משאבי אנוש וניהול תיק עובד, אחריות להוצאת חוזים/כתבי מינוי לסגל האקדמי, הפצת מכתבים, תיוק מסמכים, תלושי שכר, הפקת דוחות וריענון נהלי עבודה.
    • הפקת מכתבים ואישורים שונים כגון אישורי העסקה, יציאה לחל"ד, הפסקות עבודה וכדומה.
    • תפעול שוטף של מצבת כוח אדם.
    • טיפול שוטף ומתן מענה לפניות העובדים בנושאים הנוגעים לתנאי העסקתם:
    • מענה טלפוני, קבלת קהל בשעות קבלה. בקרת נתונים, מעקב, הפקת דוחות (כולל דוחות מורכבים באקסל) וסיוע בנתוני הפקת דוחות לגופים שונים (מל"ג, וכו’) והכנת חומר לשכר (תיאומי מס, חוזים, כתבי מינוי וכד').
    • טיפול בדיווחי שעות והכנת חומר לשכר.
    • תפעול שוטף ואדמיניסטרציה של תחום משאבי אנוש סגל אקדמי לרבות תיוקים וסריקת מסמכים, מתן מענה למילוי טפסי 101, קביעת פגישות, חלוקת תווי חנייה ועוד.
    • ביצוע פעולות נוספות בהתאם לצורך ולהוראות הממונים.

    דרישות התפקיד:

    • תואר אקדמי מוכר על ידי המל"ג - יתרון.
    • ניסיון אדמיניסטרטיבי – יתרון.
    • שליטה גבוהה במיומנויות מחשב – תוכנות אופיס, אקסל ברמה גבוהה.
    • יתרון לבעלי/ות היכרות עם מערכות אקדמיות והיכרות עם תוכנת חיל"ן.
    • יכולת ארגון, אחריות, דייקנות, מקצועיות ולמידה עצמית גבוהה.
    • יחסי אנוש מעולים, דיסקרטיות ותודעת שירות גבוהה.
    • יכולת תיעדוף משימות וניהול זמן.
    • יכולת עבודה בשיתוף פעולה מלא בצוות.
    • יכולת ניסוח וביטוי גבוהה בכתב ובעל פה, ירידה לפרטים לצד ראייה מערכתית, עצמאות ואחריות.

     

    כפיפות ארגונית: מנהלת צוות סגל אקדמי במחלקת משאבי אנוש.

    היקף משרה: מלאה.

    מועד תחילת עבודה: מיידי, לתקופה של כ-7 חודשים עד שנה.

    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל: cv@jmc.ac.il

    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • תיאור התפקיד:

    • תמיכה סיוע למשתמשים במגוון אמצעים: בטלפון, במחשב ובהשתלטות מרחוק.
    • הדרכת משתמשי קצה לרבות הדרכות פרונטליות וכתיבת מדריכים למשתמש בתוכנות ייעודיות.
    • התקנת מערכת הפעלה, יישומים, חיבור לרשת ופתרון תקלות ובעיות.
    • הגדרת מדפסות, תפעול, וטיפול בתקלות.
    • מתן שירות ומענה שוטף למחלקות השונות במכללה, יישומי אופיס ויישומים מגוונים אחרים בשימוש במכללה.
    • הפצת תוכנה למעבדות מחשב, הגדרה תפעול ופתרון תקלות.

    דרישות התפקיד:

    • טכנאי/ת מומחיות במחשבים עם ניסיון בסביבת רשת של מיקרוסופט.
    • ניסיון בהדרכת משתמשים.
    • שליטה טובה מאוד במערכת אופיס: וורד, אקסל.
    • יכולת פתרון תקלות חומרה ותקלות תקשורת.
    • יכולת לימוד עצמית של מערכות באמצעות מדריכים כתובים והתנסות.
    • דייקנות, שימת לב לפרטים.
    • תודעת שירות גבוהה.
    • יחסי אנוש מעולים.
    • יכולת עבודה בלחץ.
    • יכולת עבודה עצמאית.
    • עברית – רמה גבוהה.
    • אנגלית - רמה גבוהה.

     

    כפיפות ארגונית: מנהל צוות תמיכת משתמשים

    היקף משרה: 100% משרה

    תחילת עבודה: מידי

     

    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל cv@jmc.ac.il

    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד ומנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד

  • למרכז האקדמי הרב תחומי ירושלים דרוש/ה רכז/ת חוג

    אחריות כוללת לתפקוד אדמיניסטרטיבי ומנהלי תקין של יחידה ארגונית/חוג במרכז האקדמי הרב תחומי ירושלים

    תחומי אחריות ומטלות במסגרת התפקיד:

    • אחריות על מערכת השע ות של תואר ראשון ותואר שני.
    • אחריות להכנת לוח בחינות ופרסומו, לסטודנטים ומרצים.
    • קשר עם ממשקים נוספים כגון– ועדת משמעת, ועדת גמול הצטיינות, מערכות שעות ולוחות מבחנים בקמפוס שטראוס
    • טיפול בתהליך קליטת מרצים מול מחלקת מש"א.
    • הפקת דוחות, מכתבים, ריכוז נתונים והפצת נהלים.
    • ריכוז נתונים, חומרים והפקת דו"חות לקראת ישיבות ופורומים שונים בחוג, לרבות ועדות הוראה, כתיבת פרוטוקול, מעקב ויישום החלטות.
    • הכנת מצבת החוג, שיבוץ מרצים ומעקב שוטף אחר תקציבי החוג.
    • תיאום ושיבוץ כיתות לימוד בהתאם למערכת השעות.
    • טיפול בשיבוצי סטודנטים לקורסי הלימוד, לרבות תכניות חלקיות ו קורסי בחירה.
    • טיפול בבחינות וציוני בחינות על כל היבטיו.
    • טיפול בדוחות לרבות דוחות בודקי תרגילים ומבחנים
    • הכנת בקשות זכאות לתואר, הגהת תעודות גמר וציונים.
    • קליטת מסמכים של אנשי סגל החוג, מעקב ודיווח אחר היעדרויות ושיעורי השלמה.
    • מטלות נוספות במסגרת התפקיד.

     

    דרישות התפקיד:

    • תואר אקדמי מוכר על ידי המל"ג - דרישת סף
    • דיסקרטיות, אחריות, יכולת עבודה עצמאית ויצירתיות בפתרון בעיות.
    • כושר ארגון ויכולת עמידה תחת לחץ ועמידה בלו"ז קשיח.
    • שליטה בסביבה ממחושבת.
    • תודעת שרות גבוהה.
    • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
    • יכולות ניסוח בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.
    • אנגלית - ברמה טובה.


    כפיפות ארגונית: מנהלת מנהל חוגים ולימודי חוץ ובתאום מלא עם ראש החוג
    היקף המשרה: משרה מלאה
    תחילת העסקה: מיידית

    מועמדות למשרה ניתן להגיש בכתובת הדוא"ל: cv@jmc.ac.il

    התפקיד מיועד לנשים ולגברים כאחד

  • למרכז האקדמי הרב תחומי ירושלים דרוש/ה מנהל/ת מרכז לקידום הוראה

    המרכז לקידום הוראה הוא חלק ממערך המנהל האקדמי והוא מופקד על פיתוח סגל ההוראה במכללה ויישום המגמות הפדגוגיות במוסד באמצעות הקנייה של דרכי הוראה והערכה ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות.

    במרכז פועלים כיום 12 נשות ואנשי צוות, ובכלל זה:

    • מנהלת פיתוח הוראה, העומדת בראש המרכז
    • רכזת לפעילויות המרכז
    • 10 חברות וחברי סגל אקדמי – נאמני המרכז

     

    תיאור תפקיד:

    אחריות כוללת על איכות ההוראה במכללה, ובכלל זה:

    • המתודולוגיה של הערכת ההוראה: תכנון משובי ההוראה, ניתוח ממצאי המשובים ובניית
      תכנית ליישום של שיפורים נדרשים.
    • מערך ההכשרות השנתי לסגל האקדמי בנושאים הקשורים לקידום ההוראה:
      - מיפוי צרכים ותכנון מערך הפעילויות (הרצאות, סדנאות, הכשרות מעמיקות יותר) בהתאם לצרכים אלה.
      - תכנון, בנייה והעברה של חלק מהפעילויות
      - עבודה מול גורמים שונים במכללה ומחוצה לה לצורך תכנון ובנייה של פעילויות הכשרת הסגל
      - פרסום ושיווק הפעילויות לסגל האקדמי
      - ניהול מעקב אחר ההשתתפות הסגל בפעילויות השונות
      - ניהול תקציב ההכשרות בהתאם לתכנית עבודה שנתית: עבודה מול ספקים חיצוניים ומול מחלקות הרכש והכספים במכללה
    • סיוע פדגוגי לסגל אקדמי: ליווי פרטני של סגל אקדמי בהתאם לצורך, ליווי סגל אקדמי חדש
    • הטמעה של למידה פעילה, שימוש בטכנולוגיות למידה והוראה שונות, הטמעת כלי בינה
      מלאכותית והוראת מיומנויות המאה ה- 21
    • כתיבת דו"חות תקופתיים למל"ג והגשת בקשות לקולות קוראים רלוונטיים


    דרישות:

    • תואר שני ומעלה ממוסד מוכר להשכלה גבוהה, תואר שלישי - יתרון
    • ניסיון בהוראה באקדמיה
    • היכרות מעמיקה עם עולם האקדמיה וניסיון בעבודה עם סגל אקדמי
    • יכולת ניסוח גבוהה בע"פ ובכתב בעברית ובאנגלית
    • שליטה מלאה בתוכנות Office וכלי גוגל
    • היכרות מעמיקה עם Moodle וניסיון בעבודה עם כלי AI בדגש על שימושים בהוראה ולמידה

     

    מיומנויות נדרשות:

    • יכולת עבודה תחת לחץ ועם ממשקים שונים
    • יכולת ניהול אנשים וממשקים
    • שירותיות ויחסי אנוש מעולים
    • יכולת תכלול, יוזמה ויצירתיות
    • יכולת למידה עצמית
    • חתירה למצוינות

     

    היקף העסקה: משרה מלאה (42 ש"ש)
    כפיפות ארגונית: ראש המנהל האקדמי
    תחילת עבודה: מיידית